Дон Томпсон

Дон Томпсон

Перш за все Дон Томпсон – економіст, професор з маркетингу та стратегії. Він викладав у Гарвардській школі бізнесу та може вирішити складні економічні кейси. Лекційна діяльність допомагає пояснити простими словами про складне. Ця навичка і знадобилася при написанні книг про мистецтво.

Як вчений-економіст він бачить комерційну складову мистецького світу та висвітлює її, у той час як інші замовчують. Дон Томпсон автор 14 книжок, кілька з яких стали бестселерами, наприклад, «Опудало акули за 12 мільйонів доларів: цікава економіка сучасного мистецтва». Він переказує та аналізує курйозні деталі, якими багата історія успішно комерціалізованих проектів, а також пояснює, чому деякі, здавалось би, посередні картини починають вважати шедеврами. Дон Томпсон занурює читачів у ще один бік мистецтва: аукціони, маркетинг та ринок. 

Наверх